Viden

Få unik viden fra projektet, så du kan udnytte potentialet for brugen af kundedata i din virksomhed.

Viden2022-08-30T08:14:55+01:00

Kundedata & forretningsudvikling

6. januar 2023|Video|

Fra kundedata til reel adfærd Da BoConcenpt blev opkøbt af en kapitalfond, og forretningen skulle vækste blev arbejdet med kundedata centralt. Med kundedata fik de indsigt i, hvordan de skulle agere for at imødekomme deres kunders behov. Kundedata

Trollbeads – visualisering af data

16. december 2022|Video|

Visualisering af kundedata skaber værdi for din forretning At drive forretning i en digitaliseret verden har et kæmpe potentielle, men er også udfordrende. Vi oplever i dag at virksomheder kan opnå viden om deres kunder,

Kundesegmentering i praksis

31. maj 2022|Video|

I dette webinar kan du høre hvordan Heidi og Steen har arbejdet med kundedata hos Life Extension og hvorledes de har defineret deres kundesegmenter. Udgangspunktet har været data fra deres e-handelsplatform/CRM og tal fra deres gratis Google

SMV’erne mangler en sammenhængende strategi med kundedata

2. marts 2022|Artikler|

Kunden, kundedata, ledelsen, medarbejderne og økonomi/it er i alle vigtige områder i arbejdet med kundedata. Svarene fra en undersøgelse blandt SMV’erne viser desværre, at en stor del af virksomhederne mangler en sammenhængende strategi i deres arbejde med kundedata. Ledelsen

Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje

19. januar 2022|Artikler|

Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.

Kickstart SMV’er til at bruge data

12. januar 2022|Video|

Find ud af om din virksomhed er parat til at bruge data i dagligdagen til at træffe hurtigere og bedre beslutninger i salg, økonomi, marketing, indkøb, etc. På dette webinar vil Thomas og Carsten fra CBS fortælle

SMV’er brug af kundedata 2021/2023

11. januar 2022|Downloads|

Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.

Vi skal hjælpe SMVere med at grave guld ud af data

25. marts 2021|Artikler|

Pressemeddelelse: De små og mellemstore virksomheder skal have eksperthjælp til at grave guldet ud af de store mængder data om for eksempel kundernes indkøbsvaner, som ny teknologi og digitale værktøjer i rigt mål har givet adgang til. Det er tanken bag et nyt 3-årigt projekt.

Internet of Thing – skab ny værdi for kunderne

26. maj 2023|

Med IoT kan virksomheder følge et produkt i hele dets livscyklus. Det åbner op for helt nye muligheder for dataindsamling og løbende forbedringer af produkter, som kan skabe ny værdi for kunderne. Internet of Things betegner et produkts digitale

IoT – løftestang for datadrevne forretningsmodeller

7. marts 2023|

I nær fremtid har alle produkter et digitalt liv på internettet. Når produkter er koblet på Internet of Things (IoT), opstår der nye muligheder for at få viden, om alt fra data der kan optimere produktionen til hvordan

Kom godt i gang med kundedata

27. januar 2023|

Kom godt i gang med kundedata Flere SMV’er, og særligt mikrovirksomheder og fremstillingsvirksomheder, udnytter ikke kundedatas potentielle. Det betyder, at der er et stort uudnyttet potentiale. AVS Danmark er én af de få fremstillingsvirksomheder, der

Kundedata & forretningsudvikling

6. januar 2023|

Fra kundedata til reel adfærd Da BoConcenpt blev opkøbt af en kapitalfond, og forretningen skulle vækste blev arbejdet med kundedata centralt. Med kundedata fik de indsigt i, hvordan de skulle agere for at imødekomme deres kunders behov. Kundedata

Kom godt i gang med kundedata

27. januar 2023|

Kom godt i gang med kundedata Flere SMV’er, og særligt mikrovirksomheder og fremstillingsvirksomheder, udnytter ikke kundedatas potentielle. Det betyder, at der er et stort uudnyttet potentiale. AVS Danmark er én af de få fremstillingsvirksomheder, der

Kundedata & forretningsudvikling

6. januar 2023|

Fra kundedata til reel adfærd Da BoConcenpt blev opkøbt af en kapitalfond, og forretningen skulle vækste blev arbejdet med kundedata centralt. Med kundedata fik de indsigt i, hvordan de skulle agere for at imødekomme deres kunders behov. Kundedata

Trollbeads – visualisering af data

16. december 2022|

Visualisering af kundedata skaber værdi for din forretning At drive forretning i en digitaliseret verden har et kæmpe potentielle, men er også udfordrende. Vi oplever i dag at virksomheder kan opnå viden om deres kunder,

Kundesegmentering i praksis

31. maj 2022|

I dette webinar kan du høre hvordan Heidi og Steen har arbejdet med kundedata hos Life Extension og hvorledes de har defineret deres kundesegmenter. Udgangspunktet har været data fra deres e-handelsplatform/CRM og tal fra deres gratis Google

SMV’erne mangler en sammenhængende strategi med kundedata

2. marts 2022|

Kunden, kundedata, ledelsen, medarbejderne og økonomi/it er i alle vigtige områder i arbejdet med kundedata. Svarene fra en undersøgelse blandt SMV’erne viser desværre, at en stor del af virksomhederne mangler en sammenhængende strategi i deres arbejde med kundedata. Ledelsen

Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje

19. januar 2022|

Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.

Kickstart SMV’er til at bruge data

12. januar 2022|

Find ud af om din virksomhed er parat til at bruge data i dagligdagen til at træffe hurtigere og bedre beslutninger i salg, økonomi, marketing, indkøb, etc. På dette webinar vil Thomas og Carsten fra CBS fortælle

SMV’er brug af kundedata 2021/2023

11. januar 2022|

Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.

Kom i gang med at bruge kundedata og download vores rapporter

Udfyld nedenstående felter, og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du får adgang til vores downloads med det samme og tilsendt seneste nyt om events og downloads løbende, så du kan komme i gang med at udnytte dine kundedata til vækst.

Viden

Få unik viden gennem vores analyser og værktøjer til, at udnytte potentialet for brugen af kundedata i din virksomhed.

Events

Deltag på vores webinarer, seminarer og konferencer, og få kompetencer til, at finde guldet i dine kundedata.

Benchmark

Besvar 21 spørgsmål og sammenlign din virksomheds evne til at anvende kundedata i forhold til andre SMV’er.

Live data

Se hvordan kundedata kan blive visualiseret i dashboards med fokus på marketing, salg, kundeservice og logistik.