509 virksomheders brug af kundedata
Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.
Vi skal hjælpe SMVere med at grave guld ud af data
Pressemeddelelse: De små og mellemstore virksomheder skal have eksperthjælp til at grave guldet ud af de store mængder data om for eksempel kundernes indkøbsvaner, som ny teknologi og digitale værktøjer i rigt mål har givet adgang til. Det er tanken bag et nyt 3-årigt projekt.
Er din virksomhed klar til at bruge kundedata?
Få indblik i Professor Thomas Ritter og Assistant Professor Carsten Lund Pedersens modenhedsmodel, som du kan bruge til at vurdere, hvor klar din virksomhed er til at arbejde med kundedata.
“Vi ville være blinde som muldvarpe uden data”
Anvendelsen af data sikrer, at GA Toys A/S er relevante, har større hit-rate og ikke ulejliger kunderne unødvendigt, siger direktør Henrik Pedersen.
“Vi er gode kommunikatører, men med data kunne vi blive mere målrettede”
Tid eller mangel på samme. Den er – skåret ind til benet – hovedårsagen til, at FlowCon ikke for alvor har kastet sig over alle de data, der ligger og venter, siger Chief Commercial Officer Christina Cohr.
Sådan bruger du data til at træffe beslutninger
Hvad kan din virksomhed få ud af at arbejde med data? På dette webinar gør vi data og behandling af data gennem Business Intelligence (BI) spiseligt. Alle snakker om, at data er det ”nye råstof”, og at
Kundesegmentering i praksis
I dette webinar kan du høre hvordan Heidi og Steen har arbejdet med kundedata hos Life Extension og hvorledes de har defineret deres kundesegmenter. Udgangspunktet har været data fra deres e-handelsplatform/CRM og tal fra deres gratis Google
SMV’erne mangler en sammenhængende strategi med kundedata
Kunden, kundedata, ledelsen, medarbejderne og økonomi/it er i alle vigtige områder i arbejdet med kundedata. Svarene fra en undersøgelse blandt SMV’erne viser desværre, at en stor del af virksomhederne mangler en sammenhængende strategi i deres arbejde med kundedata. Ledelsen
Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje
Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.
Kickstart SMV’er til at bruge data
Find ud af om din virksomhed er parat til at bruge data i dagligdagen til at træffe hurtigere og bedre beslutninger i salg, økonomi, marketing, indkøb, etc. På dette webinar vil Thomas og Carsten fra CBS fortælle
509 virksomheders brug af kundedata
Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.
Kickstart SMV’er til at bruge data
Find ud af om din virksomhed er parat til at bruge data i dagligdagen til at træffe hurtigere og bedre beslutninger i salg, økonomi, marketing, indkøb, etc. På dette webinar vil Thomas og Carsten fra CBS fortælle
509 virksomheders brug af kundedata
Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.
Vi skal hjælpe SMVere med at grave guld ud af data
Pressemeddelelse: De små og mellemstore virksomheder skal have eksperthjælp til at grave guldet ud af de store mængder data om for eksempel kundernes indkøbsvaner, som ny teknologi og digitale værktøjer i rigt mål har givet adgang til. Det er tanken bag et nyt 3-årigt projekt.
Er din virksomhed klar til at bruge kundedata?
Få indblik i Professor Thomas Ritter og Assistant Professor Carsten Lund Pedersens modenhedsmodel, som du kan bruge til at vurdere, hvor klar din virksomhed er til at arbejde med kundedata.
“Vi ville være blinde som muldvarpe uden data”
Anvendelsen af data sikrer, at GA Toys A/S er relevante, har større hit-rate og ikke ulejliger kunderne unødvendigt, siger direktør Henrik Pedersen.
“Vi er gode kommunikatører, men med data kunne vi blive mere målrettede”
Tid eller mangel på samme. Den er – skåret ind til benet – hovedårsagen til, at FlowCon ikke for alvor har kastet sig over alle de data, der ligger og venter, siger Chief Commercial Officer Christina Cohr.
Sådan bruger du data til at træffe beslutninger
Hvad kan din virksomhed få ud af at arbejde med data? På dette webinar gør vi data og behandling af data gennem Business Intelligence (BI) spiseligt. Alle snakker om, at data er det ”nye råstof”, og at