Publikation: Internet of Things (IoT) – de fire udviklingstrin
I nær fremtid får alle produkter ligesom vi mennesker et digitalt liv på Internettet. Når produkter kobles på Internettet, opstår der mange nye muligheder. For eksempel kan man løbende og i realtid få viden om kundernes faktiske brug af
IoT – løftestang for datadrevne forretningsmodeller
I nær fremtid har alle produkter et digitalt liv på internettet. Når produkter er koblet på Internet of Things (IoT), opstår der nye muligheder for at få viden, om alt fra data der kan optimere produktionen til hvordan
Kom godt i gang med kundedata
Kom godt i gang med kundedata Flere SMV’er, og særligt mikrovirksomheder og fremstillingsvirksomheder, udnytter ikke kundedatas potentielle. Det betyder, at der er et stort uudnyttet potentiale. AVS Danmark er én af de få fremstillingsvirksomheder, der
Kundedata & forretningsudvikling
Fra kundedata til reel adfærd Da BoConcenpt blev opkøbt af en kapitalfond, og forretningen skulle vækste blev arbejdet med kundedata centralt. Med kundedata fik de indsigt i, hvordan de skulle agere for at imødekomme deres kunders behov. Kundedata
Trollbeads – visualisering af data
Visualisering af kundedata skaber værdi for din forretning At drive forretning i en digitaliseret verden har et kæmpe potentielle, men er også udfordrende. Vi oplever i dag at virksomheder kan opnå viden om deres kunder,
Kundesegmentering i praksis
I dette webinar kan du høre hvordan Heidi og Steen har arbejdet med kundedata hos Life Extension og hvorledes de har defineret deres kundesegmenter. Udgangspunktet har været data fra deres e-handelsplatform/CRM og tal fra deres gratis Google
SMV’erne mangler en sammenhængende strategi med kundedata
Kunden, kundedata, ledelsen, medarbejderne og økonomi/it er i alle vigtige områder i arbejdet med kundedata. Svarene fra en undersøgelse blandt SMV’erne viser desværre, at en stor del af virksomhederne mangler en sammenhængende strategi i deres arbejde med kundedata. Ledelsen
Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje
Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.
Kickstart SMV’er til at bruge data
Find ud af om din virksomhed er parat til at bruge data i dagligdagen til at træffe hurtigere og bedre beslutninger i salg, økonomi, marketing, indkøb, etc. På dette webinar vil Thomas og Carsten fra CBS fortælle
Publikation: Internet of Things (IoT) – de fire udviklingstrin
I nær fremtid får alle produkter ligesom vi mennesker et digitalt liv på Internettet. Når produkter kobles på Internettet, opstår der mange nye muligheder. For eksempel kan man løbende og i realtid få viden om kundernes faktiske brug af
IoT – løftestang for datadrevne forretningsmodeller
I nær fremtid har alle produkter et digitalt liv på internettet. Når produkter er koblet på Internet of Things (IoT), opstår der nye muligheder for at få viden, om alt fra data der kan optimere produktionen til hvordan
Kom godt i gang med kundedata
Kom godt i gang med kundedata Flere SMV’er, og særligt mikrovirksomheder og fremstillingsvirksomheder, udnytter ikke kundedatas potentielle. Det betyder, at der er et stort uudnyttet potentiale. AVS Danmark er én af de få fremstillingsvirksomheder, der
Kundedata & forretningsudvikling
Fra kundedata til reel adfærd Da BoConcenpt blev opkøbt af en kapitalfond, og forretningen skulle vækste blev arbejdet med kundedata centralt. Med kundedata fik de indsigt i, hvordan de skulle agere for at imødekomme deres kunders behov. Kundedata
Trollbeads – visualisering af data
Visualisering af kundedata skaber værdi for din forretning At drive forretning i en digitaliseret verden har et kæmpe potentielle, men er også udfordrende. Vi oplever i dag at virksomheder kan opnå viden om deres kunder,
Publikation: Internet of Things (IoT) – de fire udviklingstrin
I nær fremtid får alle produkter ligesom vi mennesker et digitalt liv på Internettet. Når produkter kobles på Internettet, opstår der mange nye muligheder. For eksempel kan man løbende og i realtid få viden om kundernes faktiske brug af
IoT – løftestang for datadrevne forretningsmodeller
I nær fremtid har alle produkter et digitalt liv på internettet. Når produkter er koblet på Internet of Things (IoT), opstår der nye muligheder for at få viden, om alt fra data der kan optimere produktionen til hvordan
Kom godt i gang med kundedata
Kom godt i gang med kundedata Flere SMV’er, og særligt mikrovirksomheder og fremstillingsvirksomheder, udnytter ikke kundedatas potentielle. Det betyder, at der er et stort uudnyttet potentiale. AVS Danmark er én af de få fremstillingsvirksomheder, der
Kundedata & forretningsudvikling
Fra kundedata til reel adfærd Da BoConcenpt blev opkøbt af en kapitalfond, og forretningen skulle vækste blev arbejdet med kundedata centralt. Med kundedata fik de indsigt i, hvordan de skulle agere for at imødekomme deres kunders behov. Kundedata
Trollbeads – visualisering af data
Visualisering af kundedata skaber værdi for din forretning At drive forretning i en digitaliseret verden har et kæmpe potentielle, men er også udfordrende. Vi oplever i dag at virksomheder kan opnå viden om deres kunder,
Kundesegmentering i praksis
I dette webinar kan du høre hvordan Heidi og Steen har arbejdet med kundedata hos Life Extension og hvorledes de har defineret deres kundesegmenter. Udgangspunktet har været data fra deres e-handelsplatform/CRM og tal fra deres gratis Google
SMV’erne mangler en sammenhængende strategi med kundedata
Kunden, kundedata, ledelsen, medarbejderne og økonomi/it er i alle vigtige områder i arbejdet med kundedata. Svarene fra en undersøgelse blandt SMV’erne viser desværre, at en stor del af virksomhederne mangler en sammenhængende strategi i deres arbejde med kundedata. Ledelsen
Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje
Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.