Datamodenhed mangler: SMV’er er ikke klar til AI gevinster
Ny analyse med 510 danske SMV’ere viser, at virksomhederne selv har en oplevelse af, at de er blevet mere succesfulde i arbejdet med kundedata, men når man går dem på klingen, er det en lidt anden realitet. Her er
Skab vækst med en datadreven kundeforståelse
Erhvervshus Hovedstaden har i samarbejdet med CBS, DI Handel og Erhvervshus Midtjylland lavet bogen: Skab vækst med en datadreven kundeforståelse, som samler modeller og værktøjer, der hjælper dig godt i gang med at bruge data som en
Sådan kommer du i gang med at visualisere kundedata i Power BI
Microsoft Power BI er en af de mest populære business intelligence-værktøjer, der bruges af virksomheder over hele verden til at oprette visuelle rapporter og dashboard med deres data. Gense dette webinar, som giver dig indblik i, hvordan du
Internet of Thing – skab ny værdi for kunderne
Med IoT kan virksomheder følge et produkt i hele dets livscyklus. Det åbner op for helt nye muligheder for dataindsamling og løbende forbedringer af produkter, som kan skabe ny værdi for kunderne. Internet of Things betegner et produkts digitale
Publikation: Internet of Things (IoT) – de fire udviklingstrin
I nær fremtid får alle produkter ligesom vi mennesker et digitalt liv på Internettet. Når produkter kobles på Internettet, opstår der mange nye muligheder. For eksempel kan man løbende og i realtid få viden om kundernes faktiske brug af
IoT – løftestang for datadrevne forretningsmodeller
I nær fremtid har alle produkter et digitalt liv på internettet. Når produkter er koblet på Internet of Things (IoT), opstår der nye muligheder for at få viden, om alt fra data der kan optimere produktionen til hvordan
Kom godt i gang med kundedata
Kom godt i gang med kundedata Flere SMV’er, og særligt mikrovirksomheder og fremstillingsvirksomheder, udnytter ikke kundedatas potentielle. Det betyder, at der er et stort uudnyttet potentiale. AVS Danmark er én af de få fremstillingsvirksomheder, der
Datamodenhed mangler: SMV’er er ikke klar til AI gevinster
Ny analyse med 510 danske SMV’ere viser, at virksomhederne selv har en oplevelse af, at de er blevet mere succesfulde i arbejdet med kundedata, men når man går dem på klingen, er det en lidt anden realitet. Her er
Skab vækst med en datadreven kundeforståelse
Erhvervshus Hovedstaden har i samarbejdet med CBS, DI Handel og Erhvervshus Midtjylland lavet bogen: Skab vækst med en datadreven kundeforståelse, som samler modeller og værktøjer, der hjælper dig godt i gang med at bruge data som en
Sådan kommer du i gang med at visualisere kundedata i Power BI
Microsoft Power BI er en af de mest populære business intelligence-værktøjer, der bruges af virksomheder over hele verden til at oprette visuelle rapporter og dashboard med deres data. Gense dette webinar, som giver dig indblik i, hvordan du
Datamodenhed mangler: SMV’er er ikke klar til AI gevinster
Ny analyse med 510 danske SMV’ere viser, at virksomhederne selv har en oplevelse af, at de er blevet mere succesfulde i arbejdet med kundedata, men når man går dem på klingen, er det en lidt anden realitet. Her er
Skab vækst med en datadreven kundeforståelse
Erhvervshus Hovedstaden har i samarbejdet med CBS, DI Handel og Erhvervshus Midtjylland lavet bogen: Skab vækst med en datadreven kundeforståelse, som samler modeller og værktøjer, der hjælper dig godt i gang med at bruge data som en
Sådan kommer du i gang med at visualisere kundedata i Power BI
Microsoft Power BI er en af de mest populære business intelligence-værktøjer, der bruges af virksomheder over hele verden til at oprette visuelle rapporter og dashboard med deres data. Gense dette webinar, som giver dig indblik i, hvordan du
Internet of Thing – skab ny værdi for kunderne
Med IoT kan virksomheder følge et produkt i hele dets livscyklus. Det åbner op for helt nye muligheder for dataindsamling og løbende forbedringer af produkter, som kan skabe ny værdi for kunderne. Internet of Things betegner et produkts digitale
Publikation: Internet of Things (IoT) – de fire udviklingstrin
I nær fremtid får alle produkter ligesom vi mennesker et digitalt liv på Internettet. Når produkter kobles på Internettet, opstår der mange nye muligheder. For eksempel kan man løbende og i realtid få viden om kundernes faktiske brug af
IoT – løftestang for datadrevne forretningsmodeller
I nær fremtid har alle produkter et digitalt liv på internettet. Når produkter er koblet på Internet of Things (IoT), opstår der nye muligheder for at få viden, om alt fra data der kan optimere produktionen til hvordan