Hvilke marketing kampagner performer?

Softsell driver en række digitale marketing kampagner og ønsker et samlet overblik over, hvoledes kampagnerne klarer sig på tværs af kanaler både ift. eksponering og konvertering.

For “Eksponering” har marketingafdelingen selv defineret nogle KPI’er, som er afgørende for kampagnernes målsætninger fx visninger og CPV.

For “Konvertering” vil de gerne have indblik i, hvor stor en grad af visningerne bliver til reelle ordrer både på kanalniveau, som på produkt- og regionsniveau.

Test din viden

  • Hvor mange klik fra vores kampagner kom fra Region Hovedstaden?

  • Hvilken digital marketing kanal har højst konverteringsrate (click-per-view)?

  • Hvilken landsdel konverterer bannerreklamer bedst?

  • Hvor meget omsætning har kampagner på Sjælland generet?

  • Hvad er den samlede konverteringsrate på Sociale Medier (TikTok, Instagram, Facebook)?

Du finder svarene i bunden af siden.

Se andre dashboards

Se svarene her