Høj kundetilfredshed og gode kundeoplevelser er alfa og omega
God kundeservice er essensen i Softsells succes. For at kunne give kunderne en god kundeservice, kører Softsell benhårdt efter NPS målinger og styring af de indkomne kundeservicesager.
Dashboardet giver derfor Softsells kundeservicemedarbejdere mulighed for følge de enkelte kunders NPS (tilfredshed), og hvilke sagstyper kundehenvendelserne omhandler.
Teamlederen for kundeservice kan endvidere følge med i, hvorledes afdelingen performer og kan hurtig få indblik i, hvilke sager der er blevet “syltet”.
Se svarene her
Spørgsmål: Hvor mange har besvaret NPS score?
Sådan finder du svaret:
- Aflæs i grafen ”Net Promoter Score” i oversigten
Spørgsmål: Hvor mange åbne sager er der med lav prioritet?
Sådan finder du svaret:
- Vælg rapporten ”Åbne Tickets”
- Aflæs i KPI’et ”Lav prioritet”
Spørgsmål: Hvor mange af de nye kundeservice sager blev klaret på én dag?
Sådan finder du svaret:
- Vælg rappotren ”Performance”
- Aflæs i grafen ”Hvor hurtigt lukker vi sager?”
Spørgsmål: Hvilken kunde sender mest retur?
Sådan finder du svaret:
- Vælg rapporten ”Performance”
- Tryk på ”Retur” i ”Sagsfordeling Type” eller vælg ”Retur” i filteret ”Sag Type”
- Aflæs i grafen ”Hvilke kunder henvender sig mest”
Spørgsmål: Hvilken dag opretter Iversen og Lundsgaard K/S flest retursager?
Sådan finder du svaret:
- Vælg rapporten ”Performance”
- Vælg ”Iversen og Lundsgaard K/S” i filteret ”kunde”
- Vælg ”Retur” i filteret ”Sag Type”
- Aflæs i grafen ”Hvornår modtager vi kundesager?”