Find guldet i jeres kundedata

Vi driver forretninger i en digital verden, hvor stort set alle interaktioner og relationer efterlader et dataspor. Derfor har alle virksomheder potentielt adgang til store mængder af data, som de kan udnytte i deres forretning. Udfordringen er ikke data, men evne til at strukturere og bruge dem aktivt i en travl hverdag.

Alle medarbejdere skal kunne forstå hvorfor data, datakvalitet og datastruktur er afgørende parametre i 2022 – og det er ikke altid let. Et af de bedste midler til at opnå gode resultater er at få visualiseret kundedata i nogle dashboards, der hjælper/guider medarbejderne i deres hverdag.

Vi har udviklet fire dashboards, som du kan lade dig inspirere af. Alle dashboards er fuld funktionsdygtige og bliver dagligt opdateret med LIVE data!

Salg

Tjek dashboardet

Marketing

Tjek dashboardet

Kundeservice

Tjek dashboardet

Logistik

Tjek dashboardet

Forretningskritiske spørgsmål dashboards giver svar på!

Eksempler på forretningskritiske spørgsmål indenfor salg:

  • Hvem er den største kunde i Nordjylland?
  • Hvilken måned har vækstet mest på omsætning ift. samme periode sidste år?
  • Hvilken kunde køber mest online i perioden?
  • Hvad er den største salgskanal i maj?
  • Hvad er den største produktgruppe i Syddanmark?
  • Hvor mange ordre har Peter Brogaard ApS lagt i 2021?

Tjek dashboardet for SALG og se om du kan finde svarene.

Eksempler på forretningskritiske spørgsmål indenfor marketing:

  • Hvor mange klik fra vores kampagner kom fra Region Hovedstaden?
  • Hvilken digital marketing kanal har højst konverteringsrate (click-per-view)?
  • Hvilken landsdel konverterer bannerreklamer bedst?
  • Hvor meget omsætning har kampagner på Sjælland generet?
  • Hvad er den samlet konverteringsrate på Sociale Medier (TikTok, Instagram, Facebook)?

Tjek dashboardet for MARKETING og se om du kan finde svarene.

Eksempler på forretningskritiske spørgsmål indenfor kundeservice:

  • Hvormange har besvaret NPS score?
  • Hvor mange åbne sager er der med lav prioritet?
  • Hvor mange af de nye kundeservice sager blev klaret på én dag?
  • Hvilken kunde sender mest retur?
  • Hvilken dag opretter Iversen og Lundsgaard K/S flest retursager?

Tjek dashboardet for KUNDESERVICE og se om du kan finde svarene.

Eksempler på forretningskritiske spørgsmål indenfor logistik:

  • Hvad er værdien af kritisk lagerbeholdning?
  • Hvor stor er lagerbeholdningen i Krakow?
  • Hvor mange leverandører bruger virksomheden?
  • Hvad er den gennemsnitlige kostpris på køkkenudstyr?
  • Hvad er værdien af indkøbet fra Juel Grønlund I/S?

Tjek dashboardet for LOGISTIK og se om du kan finde svarene.