Udnyt dine kundedata og få flere kunder med de samme ressourcer. Kundedata-tjek er del af allerede eksisterende ”digitaliserings-tjek” og er en systematisk tilgang, baseret på din unikke virksomheds specifikke udfordringer og ambitioner.
Af Peter Keller-Larsen, Senior Forretningsudvikler & Facilitator, Erhvervshus Hovedstaden
Allerede nu kan I komme i gang med at udnytte jeres kundedata til at skabe viden, indsigt og vækst.
Kundedata-tjek er del af allerede eksisterende ”digitaliserings-tjek” og er en systematisk tilgang, baseret på din unikke virksomheds specifikke udfordringer og ambitioner.
Danske SMV’er har rigeligt med data om deres kunder – de bruger dem bare ikke målrettet.
Så er du interesseret i at forbedre jeres:
- Produkter
- Pakketering
- Kommunikation
- Og service.
…baseret på mere end mavefornemmelser, vaner og holdninger?
Få 1:1 professionel sparring – det koster kun din tid og entusiasme
Sparringen består af et eller flere korte møder, faciliteret af en forretningsudvikler fra Erhvervshuset, som er uvildig ekspert i digitalisering. Forløbet vil være fortroligt og koster kun din tid og virkelyst.
Vi tager afsæt i:
Din virksomheds digitale modenhed, dine forretningsgange, og hvor digitale I er på tværs af virksomheden. Herefter identificeres hvor det bedst kan betale sig at fokusere indsatsen.
Vi får udarbejdet:
- Konkrete inputs til en handlingsplan, der anviser indsatsområder/teknologi
- Indledningen til en drejebog for afprøvning/igangsætning
- Et bud på relevante netværk og rådgivning, der kan sikre rette kompetencer og hjælp til eksekvering
Kontakt Senior Forretningsudvikler & Facilitator Peter Keller-Larsen fra Erhvervshus Hovedstaden på mail [email protected], hvis du er interesseret.