Nyheder2022-01-11T11:09:55+01:00

Aktuelt

“Det giver os et indblik i vores kunder – og i os selv”

Selvom Erik Larsen & Søn endnu er på begynderstadiet, når det gælder brug af data, kan værdien allerede mærkes i praksis, lyder det fra virksomhedens COO, Peter Birkmann.

Læs mere

Interesseret i et kundedata-tjek?

19. marts 2021|

Udnyt dine kundedata og få flere kunder med de samme ressourcer. Kundedata-tjek er del af allerede eksisterende ”digitaliserings-tjek” og er en systematisk tilgang, baseret på din unikke virksomheds specifikke udfordringer og ambitioner. 

Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje

19. januar 2022|Aktuelt|

Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.

509 virksomheders brug af kundedata

11. januar 2022|Downloads|

Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.

Vi skal hjælpe SMVere med at grave guld ud af data

25. marts 2021|Aktuelt|

Pressemeddelelse: De små og mellemstore virksomheder skal have eksperthjælp til at grave guldet ud af de store mængder data om for eksempel kundernes indkøbsvaner, som ny teknologi og digitale værktøjer i rigt mål har givet adgang til. Det er tanken bag et nyt 3-årigt projekt.

Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje

19. januar 2022|

Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.

509 virksomheders brug af kundedata

11. januar 2022|

Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.

Vi skal hjælpe SMVere med at grave guld ud af data

25. marts 2021|

Pressemeddelelse: De små og mellemstore virksomheder skal have eksperthjælp til at grave guldet ud af de store mængder data om for eksempel kundernes indkøbsvaner, som ny teknologi og digitale værktøjer i rigt mål har givet adgang til. Det er tanken bag et nyt 3-årigt projekt.

Er din virksomhed klar til at bruge kundedata?

19. marts 2021|

Få indblik i Professor Thomas Ritter og Assistant Professor Carsten Lund Pedersens modenhedsmodel, som du kan bruge til at vurdere, hvor klar din virksomhed er til at arbejde med kundedata.

Aktiv brug af kundedata giver bedre bundlinje

19. januar 2022|

Ny analyse med 509 danske SMV’ere viser, at 44% af virksomhederne aktivt anvender kundedata, og at disse har 48% bedre nettoresultat pr. medarbejdere end virksomheder, der ikke anvender kundedata aktivt. Analysen påviser således et kæmpe potentiale for 56% af virksomhederne i at bruge kundedata.

509 virksomheders brug af kundedata

11. januar 2022|

Danmark har ikke dyrebare råstoffer i jorden, men vi har stor viden og enorme mængder data. Derfor er data i stigende grad råstoffet, som mange virksomheder kan skabe værdi ud fra. Kundedata er guld værd, hvis virksomhederne forstår at bruge dem på den rigtige måde.

Vi skal hjælpe SMVere med at grave guld ud af data

25. marts 2021|

Pressemeddelelse: De små og mellemstore virksomheder skal have eksperthjælp til at grave guldet ud af de store mængder data om for eksempel kundernes indkøbsvaner, som ny teknologi og digitale værktøjer i rigt mål har givet adgang til. Det er tanken bag et nyt 3-årigt projekt.

Er din virksomhed klar til at bruge kundedata?

19. marts 2021|

Få indblik i Professor Thomas Ritter og Assistant Professor Carsten Lund Pedersens modenhedsmodel, som du kan bruge til at vurdere, hvor klar din virksomhed er til at arbejde med kundedata.

Kom i gang med at bruge kundedata og download vores rapporter

Udfyld nedenstående felter, og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du får adgang til vores downloads med det samme og tilsendt seneste nyt om events og downloads løbende, så du kan komme i gang med at udnytte dine kundedata til vækst.

Events

Få kompetencer til, at udnytte din virksomheds egne kundedata- og viden via vores webinarer, seminarer og konferencer.

Downloads

Få unik viden gennem vores analyser og værktøjer til, at udnytte potentialet for brugen af kundedata i din virksomhed.

Projektet

1. januar 2021 opstartede DI Handel, CBS og Erhvervshusene et 3-årigt projekt: ”Datadreven kundeindsigt”. Læs mere om projektet her.