Mange små og mellemstore virksomheder er udfordret i arbejdet med at anvende deres data om kunderne. Nogle gør slet ikke brug af den værdifulde viden trods det, at langt de fleste har adgang til den. Men hvor findes data? Og hvordan bruger du den viden bedst på tværs af din virksomhed?

Praktisk info

Dato og tid

18. april 2023

kl. 08.30-09.30

Sted

Online webinar

Vi har inviteret Thomas Ritter, Professor i Markedsstrategi og Business Development på CBS, til at inspirerer os på området.

Thomas vil guide deltagerne rundt i hvilke forskellige data virksomheder typisk har, og hvad disse data potentielt kan fortælle om kunderne, og hvilken værdi det kan skabe. Ud over at se på kundedata får du også indblik i forretningsmodeller, og hvordan disse forandrer sig i en dynamisk verden.

Du vil desuden blive gjort klogere på hvordan situationen rent faktisk ser ud for de danske SMV virksomheders brug af data om deres kunder, og herved få et syn for sagen ift. hvilket uudnyttet potentiale der er for jeres virksomhed i arbejdet med kundedata.

Når du har deltaget på webinaret:

… så kan du:

  • begynde dine overvejelser omkring jeres egen brug af data om jeres kunder.

… så ved du:

  • hvilke forskellige data virksomheder typisk har.
  • hvad dataen fortæller om kunderne.
  • hvilken værdi det kan skabe for indsatsområder i organisationen.

... så har du fået:

  • indblik i forretningsmodeller og hvordan de forandrer sig i en dynamisk verden.


Tilmelding