I en tid hvor vi har mere data til rådighed end nogensinde før, er det afgørende for virksomheder at forstå, hvordan de kan bruge denne data til at drive vækst og forbedre deres bundlinje. Denne konference er designet til at give dig de redskaber og den indsigt du har brug for, til at udnytte din virksomheds kundedata strategisk.

Praktisk info

Dato og tid

09. november 2023

kl. 09.00-16.00

Sted

Radisson Blu Scandinavia Hotel
Thomas Jensens Allé 1
8000 Aarhus C

  • Pris – 0 kr.

    No-show gebyr på 500 kr. opkræves ved manglende afmelding

Vi driver forretninger i en digital verden, hvor stort set alle interaktioner og relationer efterlader et dataspor. Derfor har alle virksomheder potentielt adgang til store mængder af data, som de kan udnytte i deres forretning. Udfordringen er ikke data, men evne til at strukturere, gøre dem tilgængelige og bruge dem aktivt ved strategiske beslutninger i en travl hverdag.

Virksomheder i Danmark skal være bedre til at udnytte deres data. Vores undersøgelse viser, at der er 48% højere indtjening i de virksomheder, der bruger data ift. dem som ikke er kommet i gang. Derfor skal flere bruge kundedata, både i det daglige arbejde og til deres langsigtede strategi.

Det kræver en del at blive en datadreven virksomhed, men det giver nogle fordele:

  1. Informerede beslutninger og ressourceudnyttelse: Strategisk brug af kundedata skaber grundlag for præcise forretningsstrategier og effektiv ressourceallokering.
  2. Dyb kundeindsigt og forudsigende analyse: Med kundedata får man dybere forståelse af kundernes adfærd, præferencer, og potentiale til at forudsige fremtidige trends.
  3. Data visualisering og forståelse: Gennem visualisering af data bliver komplekse datasæt lettere at forstå og analysere, hvilket hjælper med at opdage og løse problemer.
  4. Kulturændring og engagement: Visualiserede data fremmer en data-drevet kultur, engagerer medarbejderne og øger interaktionen med data.
  5. Fremme af samarbejde: Gør data visuelt tilgængelige og det fremmer samarbejde på tværs af teams, hvilket styrker den samlede virksomhedsstrategi.

Ovenstående kan lyde nemt, men er det bestemt ikke. Derfor vil der på konferencen være eksperter som giver deres bud på hvordan man kommer i gang. Virksomheder fortæller om, hvordan de bruger data og hvad der har været sværest i processen mod at blive en datadreven virksomhed.

Konferencen er en del af projektet brugkundedata.dk, der har til formål at støtte danske SMV’er i at udnytte deres data til at skabe viden, indsigt og vækst. Projektet er støttet af Industriens Fond.

Det kommer til at blive en inspirerende og lærerig dag, der vil give dig værktøjerne til at begynde eller accelerere din rejse mod at blive en datadreven organisation.

Vi glæder os til at se dig.


Tilmelding

  • Pris – 0 kr.

    No-show gebyr på 500 kr. opkræves ved manglende afmelding